Sunday 16 February 2014




CREAM PUFFS- GEBU DAN CREAMY YUMM YUMMMM...


Berupdate lagi KZ ..salam to uoalllss..apa camner tak der sapa berminat nk try pakai SERUM BIOWHITE COLLAGEN. rugi rugi korang kalau tak pakai...tak per lain kali boleh cuba lagi yer..
stok KZ sentiasa ada. Tak kisah kat mana korang duduk KZ akan deliver...

ok la ari ni nak update pasal satu lagi benda yang KZ dah confident terror untuk di jual tadaaa....CREAM PUFF yang soooooo creamy...alhamdulillah sambutan dari pelanggan dan feedback yang dapat pun lega rasanyer...sukeee diorg...ni antara ruapa nyer..Cream Puffs yang KZ buat ni gebu dan menggunakan custard cream dan vanila cream. Ada dua la...filling tu sebenarnya ikut uoall la nk rasa apa...tp apa yang KZ notice cream puff ni kalau uoalls nak gebu mmg menggunakan telur yang banyak.  sama juga ngan filling tu..so tak leh la nk jual murah sangat kan.. KZ selalu jual 1 box 32 pcs tu dlm RM26.00 berbaloi kan..size pun M. 

Resepi yang KZ gunakan adalah daripada gabungan resepi dari mat gebu dan zzlynda. sbb nak lembut pakai mat gebu punya resepi nak banyak pakai zzlynda punya resepi ...ko jenuh aku ....hasil terbaekkkk...KZ malas nak tepek resepi sebb rasanyer ramai dah tau resepi nyer kan. so korang buka la mat gebu nyer resepi. Ni KZ uploadkan gambar makan makan di opis KZ . emm sedap sedap semuanyer...meh kita tgk apa yang ada. 


my cream puffs.

ni close up cream puff yang berfilling kastard. 


Kek Lapis Pandan- ni member bawa. 

Rendang Ayam berkerisik.

Kuah Dalca.

Macaroni goreng ni KZ bawa gak..emm sedap kan ...

lemang pulut Bonda  dari Melawati


Agar-agar kacang hijau.


Sampai sini jer la KZ upload citer. Sebab banyak kerja nk wat ni. O yer untuk mereka yang masih belum mendapatkan SERUM BIOWHITE COLLAGEN jangan lupa cari KZ yer dan nak war warkan pada 28 hb February 2014 hingga 2hb Mac 2014 KZ ada wat Exnibition Pro- Halal di MID VALLEY EXHIBITION HALL. Sapa yang beli combo pack akan dapat Free Gift dan harga yang MURAH GILERRRR.. yang beli sebotol pun ada free gift gak. ok la kita jumpa lagi...

pssstt saya yang teringin nak merasa air tangan KZ bole la tempa cream puffs ni yer..

he..he..he.. assalamualaikum...dan wassalam...

1 comment: