Monday 13 July 2015

Serum Biowhite Collagen dan Pengurut Wajah.

Salam uoalss..

Sekarang ni KZ nk update pasal kesan penggunaan Serum Biowhite Collagen. So ini KZ ambik direct dari customer . Siap tepek gambar nak tunjuk keberkesanan dan DISIPLIN serta kerajinan di seratai KESABARAN dalam menggunakan apa apa jua produk yang natural. Kalau produk tu campuran bahan kimia mmg korang akan dapat lihat dengan cepat kesannyer..dah namanyer pun KIMIA kannn.. So customer ni telah menggunakan SBC dalam masa 1 bulan dan kini dah masuk botol ke 2. order dengan I la kann. ok nampak tak muka die ceria jer kan . perbezaan yang ketara sangat dulu dan kini. Ok meh kira analisis kesan die.


             DULU                                                             KINI

Wajah Kusam                                            Wajah cerah dan tona sekata
Kesan Jerawat dan berjerawat                   Langsung telah kembali seperti kulit baby 
Muka kurang manis (hahaha)                    Muka ada manis jugaa :) 
Lebam bawah mata (Eyebag) jelas           Lebam bawah mata makin hilang

Pengguna menyapu SBC ni di sokong dengan penggunaan pengurut muka atau derma roller pun bolehhh 

                                Ini pengurut wajah                                    Derma Roller

KZ rasa satu idea yang bagus customer ni buat. Sebab kesan dia memang menakjubkan.Selepas korang sapu SBC ni pada wajah biarkan seketika. Pas  tu korang pakai la pengurut wajah ni atau derma roller ni dan urut la di seluruh wajah korang. SBC akan cepat meresap masuk ke dalam liang -liang bulu roma kita secara konsisten. Penggunaan pengurut wajah ni akan dapat merawat  keletihan pada muka kita. Selain itu,  untuk merangsang peredaran darah di muka dan anti penuaan, Merangsang sel-sel dan folikel rambut untuk mempercepatkan peredaran darah dan tahap metabolisme. Penggunaan nyer cam ni la. Amaran KHAS. Jika anda mempunyai kulit rosak jangan guna alat-alat elektronik pada bahagian tersebut. 

NI ambik model XXX. Contoh jerr
Tapi derma roller tu tak berapa nk advise sangat sebab kalau korang tak pandai guna nanti muka korang kang berdarah plakk huhuhuh..chek tak tanggung tau...Okay. cara urutan plak nk tunjukan pada korang . Ni KZ ambik dari pak cik angkat jer Uncle G. Memang KZ amalkan penggurutan wajah ni dari zaman anak dara gitu ....

  1. Selepas membasuh muka dengan apa jua produk korang guna. Lap kering
  2. Ambil SBC dalam 4 ke 6 titik dan sapaukan pada seluruh wajah. 
  3. Mulakan urutan dari dahi. Urut dari dalam  ke luar. kalau tak der alat urut tu guna jari pun boleeehhh
  4. Urut kelopak mata atas dan bawah . Cara urutan dari dalam ke luar . Tengok dalam gambar tu arrow dia dari dalam ke luar kan.Ini dapat melegakan mata dan lebam-lebam bawah mata. 
  5. Urut bahagian pipi kiri dan kanan . Urutan dari dalam ke luar juga. apa tujuan urutan macam ni Haa sebabnya ini adalah untuk menarik balik otot2 muka kita kembali tegang walaupun tak tegang cam muda muda belia  dulu la..
  6. Bahagian dagu pula. Cara urutan berbeza. Urut dari bawah ke atas. 
  7. Bhagian leher. Ini pun penting kena urut juga . Urutan bahagian tengah leher pun sama dari bawah ke atas . bahagian tepi leher dari atas ke bawah . 


Setiap urutan ini perlu dilakukan sebanyak 3 kali. dah habis urut boleh la tidurr..Kalau urutan semasa membasuh muka . KZ akan gunakan urutan macam ni le bih kurang la. Lepas gosok sabun bagi buih tu pada muka  then KZ akan buat urutan macam ni. Insyaallah amalkan la.



Okay sekian saja . kali ini. meh sapa nk SBC wassap 019-302 9447

No comments:

Post a Comment